سردار آبنوش:

همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفـت: همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم و ادامه دهنده راه شهدایی همچون محسن حججی و شهیدان مدافع حرم باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار ، سردار سالار آبنوش دریادواره 72دشهید پاسدار گردان امام حسین(ع) و شهدای مدافع حرم و با محوریت شهید مدافع حرم محسن حججی ددر گرمسار با حضور مسئولین و مردم شهید پرور در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مدافع حرم "محسن حججی" گفت:شهید حججی باعث افتخار و سرافرازی ملت ایران شد.

وی در ادامه افزود:شهید حججی در وصیت نامه خود می نویسد"حالا که دستهایم بسته است می‌نویسم نه با قلم که با نگاه و نه با جوهر که با خون، رو به دوربین ایستاده‌ام و ایستاده‌ام رو به همه شما، رو به رفقا، رو به خانواده‌ام، رو به رهبر عزیزم و رو به حرم. حرامزاده‌ای خنجر به دست است و دوست دارد که من بترسم و حالا که اینجا در این خیمه‌گاهم هیچ ترسی در من نیست. تصویرم را ببرید پیشکش رهبر عزیز و امامم سید علی خامنه‌ای و فرمانده‌ام حاج قاسم و به رهبرم بگویید که «اگر در بین مردمان زمان خودت و کلامت غریبید ما اینجا برای اجرای فرمان شما آمده‌ایم و آماده تا سرمان برود و سر شما سلامت باشد".

وی تأکید کرد: همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم و ادامه دهنده راه شهدایی همچون محسن حججی و شهیدان مدافع حرم باشیم.

در ادامه این برنامه مردم با مداحی محمدرضا گودرزی به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند.

و در پایان از خانواده های شهدای این شهرستان و خانواده شهدای مدافع حرم این شهرستان تقدیر و قدردانی شد و مردم اطعام را مهمان شهدا بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار