فرمانده سپاه ناحیه خاتم در یادواره شهدای دهستان ایثار:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم گفت: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان و استکبار با گذشت چندین سال از دفاع مقدس با حفظ اصول و زاویه نگرفتن از آرمان‌های امام (ره) به راه عزتمندانه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۸۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد شب در مراسم یادواره شهدای دهستان ایثار در مسجد امام حسین (ع) کرخنگان اظهار داشت: انسان‌های عزیز و والامقام جایگاه آن‌ها شهادت است و کسانی هستند مانند شهید بهشتی که در راه دفاع از ایمان، خدمت به جامعه اسلامی تلاش کردند.

وی با بیان اینکه پیروزی در نهایت از آن جبهه ایمانی و اسلامی است، گفت: دفاع مقدس نه تنها نتوانست تزلزلی در راه ملت ایران ایجاد کند بلکه گام‌های ملت را ثابت قدم‌تر، بیدارتر و مصمم‌تر در راه حفظ قرآن و ولایت قرار داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به سخن حضرت علی (ع) گفت: به جان خود سوگند هرگز در مبارزه با منافقان، دشمنان و نفاق و در راه مقابله با آنان اهل سازش و سهل‌انگار نیستم، افزود: همانند ۳۸ سال گذشته با هدایت ولایت و قدرت ملت امروز هم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر سازشکار سرمی‌دهیم.

آزادی نژاد ادامه داد این منطق امیرالمومنین (ع) است که می‌فرمایند "بر دشمن ددمنش لبخند و سخن نمی‌گویم که دشمن طمع نکند.

وی تصریح کرد: بعضی‌ها به گونه‌ای شعار می‌دهند که سنگ را آب می‌کند، اما در عمل طوری کار می‌کنند که دشمن در آن‌ها طمع می‌کند.

آزادی نژاد اظهار داشت: دفاع مقدس به کوری چشم دشمنان و استکبار با گذشت ۲۹ سال با حفظ اصول و زاویه نگرفتن از آرمان‌های امام (ره) به راه عزتمندانه خود ادامه می‌دهد.
وی افزود: عاملی که سبب شده مردم علیرغم این همه شهید، حوادث و تحریم‌ها سخت همیشه در صحنه حضور داشته باشند ایمان دینی و مذهبی، اسلام، ولایت و رهبری، صبر، بصیرت ملت، حضور، استقامت و تبعیت از خط ولایت است.
ارسال نظرات