مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

زنان آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در همایش «ما زنده ایم» حوزه بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: زنان آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری و اسطوره های شهادت و شهامت هستند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: زنان شجاع دوران دفاع مقدس حماسه سازان گمنامی بودند که شجاعت  را به مردان و فرزندان خود آموختند.

وی خاطر نشان کرد: این شیرزنان با حضور در پشت جبهه و در برخی موارد در خط مقدم زینب  گونه رسالت خود را انجام می دادند.

حجت الاسلام طالعی گفت: زنان شیر دل و قهرمان ایران اسلامی در حماسه دفاع مقدس، با تاسی از آموخته های مذهبی، دوش به دوش رزمندگان دلیر و غیور این مرز و بوم دلیرانه ایستاده و به دنیا نشان دادند که در دفاع از آرمان ها و ارزشهای اسلامی جان برکف هستند .

وی یاد آوری کرد: این شیر زنان از مهر و محبت مادری خود چشم پوشی کرده و برای اعتلای اسلام و میهن اسلامی از خانواده خود گذشتند .

حجت الاسلام طالعی به تقارن اجرای آیین نهضت مازنده ایم با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امروز حضور دختران پرشور دانش آموزی در نهضت ما زنده ایم که امسال با نهضت عاشورایی مصادف شده بیانگر این است که این نهضت مازنده ایم در راستای نهضت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است .

وی افزود: این قهرمانان شجاع،  اهداف پیش روی نهضت ما زنده ایم را با پیروی از منویات مقام معظم رهبری به مرحله اجرا رسانده  و ثابت کرده اند که همان نسلی هستند که مقدمات ظهور حضرت ولیعصر (عج) را فراهم خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه یکی  از اهداف همایش ما زنده ایم را ترغیب دختران و انقلابی برای مقابله موثر با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد و گفت: ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف، زنده نگه داشتن و حفظ ارزش های انقلابی و ایرانی در بین آحاد دانش آموزان دختر لازم و ضروری است.

حجت الاسلام طالعی تقویت شجاعت، عفت و احساس مسولیت در بین دختران جوان و نوجوان را از دیگر اهداف این نهضت برشمرد و افزود: معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و انقلابی دانش آموزان دختر نیاز امروز جامعه است.

وی در ادامه گفت: معرفی الگوهای موفق، دانا، توانا و  جامعه پذیری دانش آموزان دختر در جهت الهام گیری و تولید و تکثیر شخصیت های تراز انقلاب اسلامی باید واضح و روشن انجام شود تا این نوجوانان و جوانان بلاتکلیف و سرگردان نشوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار