نماینده، ولی فقیه در سپاه خلیل‌آباد در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده، ولی فقیه در سپاه خلیل‌آباد گفت: آمریکا در زمان رژیم ستم‌شاهی از فشنگ‌های انبار‌های نظامی ایران باخبر بود، ولی باید این خواب را به گور ببرد که امروز در انقلاب اسلامی بتواند از مراکز نظامی کشور بازدید کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۲۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
حجت‌الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای خلقت انسان هرکجا که حق بوده در مقابل آن باطل قرار داشته است.

وی با بیان اینکه در عصر‌ها و زمان‌های مختلف نیز پیامبران الهی در برابر طاغوتیان ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: در روز عاشورا کل باطل یعنی لشکر یزیدیان در مقابل کل حق یعنی امام حسین (ع) قرار داشتند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه در جنگ تحمیلی کل دنیا از صدام حمایت کرد تا در مقابل انقلاب نوپای ایران صف‌آرایی کند، تصریح کرد: خداوند در جنگ تحمیلی علیه ایران علی‌رغم اینکه کل دنیا صدام را حمایت می‌کردند ایران را از این جنگ سربلند کرد.

وی بابیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار شهید در ۸ سال جنگ تحمیلی تقدیم نظام و انقلاب شد، اذعان کرد: جمعیت غالب این شهدا جوان بودند و این شهدا به مدارج عالیه دانشگاه دفاع مقدس یعنی شهادت می‌رسیدند.

نوری با اشاره به سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل، عنوان کرد: ترامپ در حالی مردم ایران را قاتل خطاب می‌کند که خود در جنایات یمن، میانمار، بحرین و بسیاری از کشور‌های منطقه دست دارد.

وی با تأکید بر اینکه مطمئناً اجازه ورود هیچ فردی برای بازدید از مراکز نظامی کشور نمی‌دهیم، بیان کرد: آمریکا در زمان رژیم ستم‌شاهی از فشنگ‌های انبار‌های نظامی ایران باخبر بود، ولی باید این خواب را به گور ببرد که امروز در انقلاب اسلامی بتواند از مراکز نظامی کشور بازدید کند.

این مقام مسئول بابیان اینکه تمام تلاش رئیس‌جمهور آمریکا این است که در سخن و عمل، سرسپردگی خود را به صهیونیست نشان دهد، تأکید کرد: پاسخ رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل مناسب بود.

وی در ادامه ابراز کرد: اگر بدانند که می‌توانند علیه این کشور جنگ راه بیندازند لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و اینکه کاری انجام نمی‌دهند، چون نمی‌توانند.

نوری بابیان اینکه باید تکیه‌بر توان داخلی بتوانیم در تمام زمینه‌ها با دشمنان مقابله کنیم، اظهار کرد: نباید هیچ ضعفی در مقابل دشمنان از خود نشان دهیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز ایران امن‌ترین کشور در منطقه است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و باید تا حد توان در انجام وظایف خود تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها