فعالیت ۴۰ مهدکودک در شهرستان بهمئی

امسال ۴۰ مهدکودک در شهرستان بهمئی زیر نظر بهزیستی فعالیت میکنند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه در شهرستان بهمئی فعالیت ۴۰ مهدکودک در شهرستان بهمئیبیش از ۹۰ درصد کودکان مشمول مهد کودک در مهد‌های کودک این شهرستان ثبت نام کرده اند گفت: شهریه مهد‌های کودک این شهرستان در مناطق مختلف متفاوت است و شهریه‌ها با توجه به مقطع شیرخوار (زیر دو سال)، نوپا (دو تا سه سال) و نوباوه (چهار سال) دریافت می‌شود.
ناصر مختاری افزود: شهریه‌های مهد‌های کودک با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است و با توجه به نرخ تورم، امسال ۱۵ درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی گفت: مراکز مهدکودک این شهرستان به صورت یک، دو و سه ستاره طبقه بندی شده اند و متناسب با امکانات موجود، خدمات ارائه می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در این مهد‌ها در هر روز یک وعده غذای گرم به کودکان داده می‌شود ادامه داد: در مهدکودک‌های شهرستان بهمئی، آموزش قرآن کریم، احکام، آداب معاشرت و سایر آموزش‌های اساسی به کودکان ارائه می‌شود.
حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی هم خواستار توجه هرچه بیشتر به مهدکودک‌های شهرستان بهمئی شد و از آمادگی فرمانداری برای همکاری هرچه بیشتر با بهزیستی در این خصوص خبر داد.
هم اکنون ۸۲۷ کودک در ۴۰ مهدکودک زیر نظر ۵۷ مربی تحت پوشش مهدکودک‌های بهزیستی شهرستان بهمئی قرار دارند.
ارسال نظرات