خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر تبیین و بازگویی دفاع مقدس گفت: بازخوانی دوران دفاع مقدس می‌تواند این انقلاب را در برابر آسیب‌ها و چالش‌ها واکسینه‌ کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۹۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

بازخوانی دفاع مقدس انقلاب را در برابر آسیب‌ها و چالش‌ها واکسینه‌ می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در یادواره شهدای روستای توانه از توابع بخش زرین دشت نهاوند که در مسجد جامع روستا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان آمریکا و استکبار جهانی از ایران اسلامی هراس دارند.

وی افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند که بعد از گذشت بیش از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تهدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه این انقلاب سال به سال موفق و عزتمند شده تا جایی که به امید همه آزادگان جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: دشمن از اینکه ‌ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به الگوی موفق در جهان برای آحاد ملت‌ها به ویژه ملت‌هایی که مورد ظلم و زور حاکمانشان قرار گرفته‌اند، تبدیل شده است درصدد هستند به هر شیوه‌ای از پیشرفت این الگو ‌جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر تبیین و بازگویی دفاع مقدس عنوان کرد: بازخوانی دوران دفاع مقدس می‌تواند این انقلاب را در برابر آسیب‌ها و چالش‌ها واکسینه‌ کند.

کریمی به تهاجم‌ فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که هرگز قادر نخواهد بود با این مردم و انقلاب به شیوه نظامی مقابله کند بنابراین به دنبال جنگ فرهنگی و روانی و به قولی جنگ‌ نرم افتاده است تا از این طریق به اهدافش برسد.

وی خاطرنشان کرد: بازخوانی دوران حماسه و ایثار برای نسل نوجوان و جوان می‌تواند این ‌نسل را در برابر همه طراحی‌های شوم دشمن مصون‌ کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات