در یادواره شهدای بخش آسفیچ بهاباد مطرح شد:

مکتب شهدا مکتب دلدادگی است/امنیت و ارامش امروز ما مرهون خون شهداست

یادواره شهدای بخش آسفیچ بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس و سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه سیدالشهدا آسفیچ برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۸۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، یادواره شهدای بخش آسفیچ بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس و سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل حسینیه سیدالشهدا آسفیچ برگزار شد.
بخشدار آسفیچ در این مراسم با تأکید به جایگاه رفیع شهدا، اظهارداشت: شهدا با پیروی از سیره امام حسین (ع) در زمان دفاع مقدس از ارکان نظام و کشور دفاع کردند.
علیرضا تیموری افزود: مکتب شهدا مکتب دلدادگی است و امروز وظیفه اقشار مختلف جامعه ادای دین به خون شهدا و پیروی از مکتب فکری آن‌ها است.
وی با تأکید به اینکه مسیر شهادت ادامه دارد و امروز شاهد جانفشانی شهدای حرم هستیم، ادامه داد: امروز پیروی از این خط فکری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت ویژه دارد.
امنیت و ارامش امروز ما مرهون خون شهداست
حجت الاسلام غیاثی به دلاوری و رشادت شهید حججی و انتخاب بالاترین ایثار، در بهترین زمان ممکن و تاثیر بسزای خون این شهید والا مقام درجامعه مطالبی را ایراد نمود.
غیاثی با بیان اینکه امنیت وآرامش امروز ما مرهون خون شهداست افزود:شهدای عزیز ما با نثار جان خود امنیت وآسایش ما را تامین کردند و امروز نیز وظیفه همه است که راه آن‌ها را ادامه دهیم و در مسیر آن‌ها گام برداریم.
وی تصریح کرد: یادواره شهدا و برگزاری مراسم برای شهیدان یک فرصت مناسبی است تا امروز همه ما با کسانی که برای بقای دین و شرافت وطن از گران بهاترین سرمایه وجودی خود گذشتند تا امروز ما در کمال امنیت و سرافرازی به سر بریم تجدید میثاقی دوباره کنیم.
در این مراسم سخنران حجت الاسلام غیاثی و مداح اهل بیت کربلایی هادی منصوری نژاد بود.
ارسال نظرات