مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت

به منظور ارتقاء سطح بینش معرفتی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران و برادران وظیفه در موقعیت شهید رشیدی اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام علی شیخ زاده در این جلسه گفت:هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت‏های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
وی در ادامه افزود:هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی مردان و زنان معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است که منبعث از ایمان به خدا، وحدت کلمه و یکپارچگی در سایه رهنمود‌های حکیمانه روح خدا (ره) شکل گرفت و موجب بیداری ملت‌ها و نهضت‌های آزادی بخش جهان گردید و اینک در استمرار این نهضت عظیم و در پرتو هدایت فرزند خلف خمینی کبیر (ره)، حضرت آیت ا... خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان، می‌رود تا به اوج قله سعادت فائق آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار