فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران ناحیه و برادران وظیفه ای که در محل دهکده مقاومت برنامه نمایش رزمی را اجرا می نمایند؛ اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۸۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسهبا بیان اینکه اگرچه از حیث فیزیکی و سخت جنگ به پایان رسیده، ولی شکل جنگ تغییریافته است، گفت: امروز نیاز است خود را در فضایی ببینیم که از آن به‌عنوان جنگ نرم یاد می‌شود و این بازخوانی به ما این فرصت را می‌دهد تا با پرداختن ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و لایه‌های پنهان دوران دفاع مقدس زمینه آشنایی همگان با فرهنگ دفاع مقد س. فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه انتقال تجارب و دستاورد‌های دفاع مقدس صرفا با روایت و بازگویی رزمندگان و پیشکسوتان حاصل نمی‌شود، بیان کرد: نمایش رزمی، انتشار، انعکاس و استمرار دستاورد‌های دوران دفاع مقدس، نیازمند حمایت کسانی است که از آن‌ها به‌عنوان اصحاب رسانه یاد می‌کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با اشاره به اینکه باید به قهرمانان خود هرچه بیشتراهمیت دهیم، افزود: زیبایی‌های دوران دفاع مقدس آن‌قدر زیاد است که باید در این جنگ سخت و نابرابر آن را به همگان ارائه کنیم.
ارسال نظرات