مسؤل بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد مطرح کرد:
مسؤل بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد تاکید کرد: بازار فروش بزرگترین مشکل تولید کنندگان داخلی است و آنها باید بحث تعاونی شدن را جدی بگیرند تا بتوانند در استان‌های مختلف بازاریابی کنند.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۷۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسؤل بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد با اشاره به مشکلات فعالان اقتصاد مقاومتی در استان یزد اظهارکرد: کارگاه‌های کوچک در استان مشکلات زیادی دارند که باید دستگاه‌های دولتی سعی در رفع مشکلات این کارگاه‌ها داشته باشند، در کشور‌های مختلف به کارگاه‌های کوچک ومشاغل خانگی بهای زیادی داده می‌شود وحمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله مشاغل خانگی می‌باشد.
جواد دهقانی با اشاره به ضرورت تشکیل تعاونی‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان یزد اظهار کرد: تولید فرآورده‌های لبنیاتی نیاز به دریافت تسهیلات بالایی دارد و به همین دلیل مردم راتشویق کردیم که تعاونی‌هایی را در این زمینه تشکیل بدهند تا تقسیم کار صورت بگیرد.
وی ادامه داد: بسیاری از مجموعه‌های فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی با مشکل بازار فروش مواجه هستند، در این راستا قرار است که غرفه‌هایی رادر فروشگاه‌های سپاه به این مجموعه‌ها اختصاص بدهیم تا محصولاتشان را به فروش برسانند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای داریم که باید یک نمایشگاه دائمی برای تولیدکنندگان در استان ایجاد شود تا آن‌ها محصولات خودشان را از تولید به مصرف در این نمایشگاه عرضه کنند، رایزنی‌هایی برای تعیین محل این نمایشگاه شده است، بزرگترین مشکل تولیدکنندگان بازار فروش است و آن‌ها باید بحث تعاونی شدن راجدی بگیرند تا بتوانند در استان‌های مختلف بازاریابی کنند.
ارسال نظرات