حجت الاسلام مکرم مسئول دفتر نمایندگی در ناحیه اشکذر به مناسبت هفته دفاع مقدس و دعوت ازخانواده شهدا در یادواره شهدای خضراباد با حضور در منزل شهیدان با خانواده معظم ایشان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: حجت الاسلام مکرم همراه با چند نفر از مسئولین بخش با حضور در منزل شهیدان، از شهدای دوران دفاع مقدس، با خانواده معظم و معزز این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه اشکذر در این دیدار طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: وظیفه ما قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی و تعینی و همیشگی است.
وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است، ابراز کرد: ما در حقیقت، انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبروی و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم.
مکرم خانواده‌های معظم شهدا را موجب افتخار دانست و افزود:شهادت برنده‌ترین سلاحی است که هیچ دشمنی توانایی مقابله در برابر آن را ندارد.
خانواده معظم شهیدان در این دیدار‌ها نیز ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهیدشان، آحاد مردم و بخصوص جوانان را بر ادامه راه شهدا و اطاعت از فرامین رهبری سفارش نمودند.
ارسال نظرات