خبرهای داغ:
بخشدار جوکار کسب علم برای شکوفایی اقتصاد کشور را زمینه‌ای برای توانمند شدن دانست و گفت: در حال حاضر یکی از جبهه‌هایی که ما باید در آن بجنگیم جبهه اقتصادی است که برای توانمند شدن در این جبهه نیاز به علم، دانش و توان تخصصی داریم.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۵۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

کسب علم لازمه توانمندی در جبهه اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فرهاد جهانیان در بین دانش‌آموزان شهر جوکار با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: شهدای ما از اول انقلاب تا آغاز جنگ تحمیلی رفتار و کردار و مسئولیت خود را به خوبی انجام دادند، مسئولیت جوانان در زمان انقلاب مبارزه با طاغوت و ظلم و در جنگ تحمیلی دفاع از وجب به وجب خاک کشور بود .

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی ما دفاعی مقدس بود، گفت: آغاز هر جنگی سخت است اما آنچه برای ما گرامی است دفاع شرافتمندانه از خاک کشور است که نگذاشتیم دست بیگانه بیفتد.

بخشدار جوکار با بیان اینکه هم اکنون عزیزان ما در خارج از کشور برای دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) حضور دارند، افزود: وظیفه همه ما با وجود داشتن بزرگ‌ترین سرمایه کشور و جامعه که نیروی انسانی است؛ این است که در بحث اشتغال و تولید و شکوفایی اقتصادی تلاش کنیم.

وی کسب علم برای شکوفایی اقتصاد کشور را زمینه‌ای برای توانمند شدن دانست و گفت: در حال حاضر یکی از جبهه‌هایی که ما باید در آن بجنگیم جبهه اقتصادی است که برای توانمند شدن در این جبهه نیاز به علم، دانش و توان تخصصی داریم و این وظیفه شما دانش آموزان است که خوب درس بخوانید.

جهانیان خطاب به دانش‌آموزان افزود: در جامعه اسلامی با هدف و به عنوان یک فرد موثر و مفید باشید و خود را آنچنان آماده کنید که برای دیگران نیز مفید باشید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی ما در جایی که زندگی می‌کنیم اقتصاد آن را پویا کنیم، گفت: اگر اقتصاد شهر خود را پویا کنیم و هر شهری این کار را انجام دهد اقتصاد کشور نیز پویا می شود.

بخشدار جوکار با اشاره به بحث استکبارستیزی و دشمنی آمریکا اظهار داشت: در سال ۵۷ که انقلاب نتیجه داد بلافاصله دشمنان توطئه جنگ را پیش کشیدند و جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی ادامه داد: دشمنان ما وقتی که در جنگ موفق نشدند و نتوانستند کشور ما را به زانو در بیاورند، بنابراین به روش‌های مختلف تحریم، تهاجم فرهنگی و... برما می‌خواهند چیره شوند و انقلاب ما را در سختی و تنگنا قرار دادند اما هوشیاری رهبر انقلاب و مردم ما و تلاش مستمر جوانان این مرز و بوم نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

جهانیان با اشاره به توهین‌های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل علیه ملت ایران افزود: ترامپ با این الفاظ زشت نهاد و ذات ناپسند خود را نشان داد و رئیس جمهور ما نیز حکیمانه، درست و محکم پاسخ آنها را‌ داد.

وی با بیان اینکه کشور ما نیاز به افرادی دارد که در سطح بین الملل زیرک وهوشمند باشند، گفت: آمریکا همواره دشمن ما است و بنا به گفته مقام معظم رهبری اگر در همه آمریکا مساجدی بسازد و بالای مناره‌های آن اذان بگویند باز برای ما شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات