مصطفی برزگر
وی گفت: حرکت شهید حججی نشانگر ان است که کشور مملو از این چنین جوانانی است که پا در پای شهدا میگذارند، حرکت دانشحویی و دانش اموزی نیز در همین مسیر است
کد خبر: ۸۹۲۶۸۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام در همایش تجلی اخلاص گفت :راهیان نور حرکتی انقلابی است در ادامه حرکت جهادی شهدای ما که اگر برتر از اقدام انقلابی رزمندگان دفاع مقدس نباشد کمتر نیست.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه وظیفه ما در مجموعه بسیج دانشجویی و دانش آموزشی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است،  یادآور شد: امروز نیز به برکت نظام جمهوری اسلامی همان موضوع و همان جوانان با همان شور انقلابی در جامعه زیاد هستند که نمونه ان شهید حججی بوده که حرکتی جدید در فراتر از مرزهای فیزیکی جهان اسلام را به وجود اورد.

وی گفت: حرکت شهید حججی نشانگر ان است که کشور مملو از این چنین جوانانی است که پا در پای شهدا میگذارند، حرکت دانشحویی و دانش اموزی نیز در همین مسیر است که لازم است از همکاری همکاران در مجموعه های دانشجویی و دانش اموزی تقدیر به عمل آید.

سردار حسینی اظهار داشت: در سنوات گذشته یکی از استانهایی بودیم که برنامه ها را به موقع به وقت شروع میکردیم و انجام میدادیم؛ خوشبختانه ما حادثه ای در این راه هم نداشتیم که هر ساله افزایش سقف داشته ایم.

فرمانده سپاه میرالمؤمنین(ع) استان با توجه به امار سنوات گذشته گفت : سال گذشته در مجموع 32584نفراعزام کردیم  که سهم دانشجویی 1400نفر بوده که2833نفر اعزام شده اند.

 

ارسال نظرات