فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه جوانان ما باید از شهید «حججی‌ها» الگو بگیرند و در مقابله با توطئه دشمن مقتدارنه بایستند، گفت: شهید حججی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۳۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عباس حسینی فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج ساوه در یادواره شهدای دانش‌آموزی تحت عنوان « پرستوهای عاشق» که به همت حوزه حضرت معصومه(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ملت ایران یکی از طولانی‌ترین و گسترده‌ترین جنگ‌های اخیر بوده است که 40 کشور دنیا انواع  کمک‌های مادی و تسلیحاتی را در اختیار صدام قرار دادند و در یک جمله 40 کشور در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران صف‌آرایی کردند.

وی به علت دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نظام سلطه، یهود و مسیحیت صهیونیست از فراگیر شدن قدرت اسلام واهمه دارند.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: از منظر نظریه‌پردازان مکتب غرب دو نوع اسلام  وجود دارد، اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی(ص)؛ که مشکل نظام سلطه با حکومت دینی و اسلام ناب محمدی(ص) است.

حسینی با بیان اینکه شهید «حججی» یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از دلایل جاودانه شدن و سربلندی این شهید والامقام پیروی از مکتب عاشورا، اخلاص و احترام به والدین است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما باید از شهید «حججی‌ها» الگو بگیرند و در مقابله با توطئه دشمن مقتدارنه بایستند، گفت: امروز در جبهه‌ای خطرتاک‌تر از جبهه هشت سال دفاع مقدس قرار داریم و لازم است بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: تاریخ شکوهمند ایران اسلامی گلگون است از خون شهدای دانش‌آموزی که وسعت روح خود را به پهنای مرزهای غیرت گشودند.

حسینی خاطرنشان کرد: اکنون سال‌ها از آن دوران می‌گذرد و خون‌های پاک این شهدا در راه حفظ ارزش‌های اسلامی هر ساله درخت تنومند انقلاب اسلامی را با تأسی از وصایای بنیانگذار انقلاب و منویات مقام معظم رهبری پربارتر می‌سازد.

گفتنی است خطابه خوانی توسط یکی از دانش آموزان، اجرای سرود، برگزاری نمایشگاه بازخوانی جنایات آمریکا در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات