فرمانده سپاه میانه:

شهادت آرزوی قلبی سربازن ولایت است

فرمانده سپاه میانه در آیین غبارروبی مزار شهدا، شهادت را آرزوی قلبی سربازان ولایت عنوان کرد و افزود: ما هم مانند حججی آرزو داریم دو بار شهید شویم.
کد خبر: ۸۹۲۶۸۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور رشات هاست، افزود: امروز در جایگاه عروج روحانی و محل آرام گیری اجسام تکه تکه شده شهدا، با آرمان های امام خمینی(ره)، امام خامنه ای(مدظله) و شهدا، تجدید میثاق کرده و اعلام می داریم که تا جان در بدن داریم و خون در رگهایمان جاری است، راه آن ها را ادامه خواهیم داد.

   فرمانده سپاه میانه به شکوه و عظمت تشییع پیکر شهید «محسن حججی» اشاره کرده و گفت:  کشور ایران، کشوری امام زمانی است، کوفه نیست که دعوت به مولا بنویسد و شمشیر به رویش بکشد، ما همه همچون حججی آرزو داریم دو با شهید شویم؛ یکبار در رکاب ولایت و بار دیگر در رکاب امام زمانمان.

   وی با اشاره به زیاده خواهی های دشمن، اظهار کرد: دشمن باید بداند تا زمانی که سربازان ولایت هستند، هرگز نخواهند گذاشت حتی وجبی از خاک کشور به دست استکبار و صهیونیسم بیافتد.

   غیابی مقام والای شهدا را متذکر شد و افزود: این شهدا کار عاشورایی کردند و رهبر آنان رهبری حسینی است.

   آیین غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای دفاع مقدس با حضور نیروهای مسلح در شهرستان میانه برگزار شد.

   همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و سینه زنی و نوحه خوانی با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها