خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در یادواره آبروی محله روستای گوزالان برای گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان علیار و بهمن مردای گفت: برابر آیه 21 سوره توبه رحمت الهی و رضایتمندی الهی و بهشت پاداش مجاهدین راه خداست و شهدا نیز به عنوان مجاهدین راه خدا از این پاداش بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام شکوریان افزود: برای رسیدن به هر چیزی باید هزینه کرد و دست یافتن به پاداش الهی و انقلاب اسلامی نیز هزینه برداشته و باید در ادامه نیز برای بقای انقلاب هزینه داد.

وی ادامه داد: رزمندگان در زمان جنگ با تاسی به مولا و مقتدای خود امام حسین(ع)  شهادت را بر ذلالت ترجیح دادند و خون های خود را هزینه ادامه انقلاب و حفظ انقلاب دادند امروز نیز باید همان راه استقامت در برابر دشمن ادامه یاید و اگر قرار بود با دشمن مذاکره کنیم  چرا انقلاب کردیم و این همه شهید برای بقای انقلاب دادیم.

حجت الاسلام شکوریان ولایت مداری را از ویژگی های شهدا عنوان و بیان کرد: ماجرای عاشورا نشان داد که اگر پشتیبان ولایت نباشیم امام معصوم هم به مسلخ شهادت کشیده می شود و شهدا با عبرت گیری از عاشورا این حقیقت را درک کردند و نگذاشتند دوباره تاریخ تکرار شود و با حمایت از ولی فقیه در برابر دشمنان ایستادند.

 

ارسال نظرات