عضو ستاد پشتیبانی خواهران استان زنجان در دوران دفاع مقدس:
این سخن انگلیسی ها که"خانم ها را از کار خانه به کارخانه بکشیم"به جامعه ما رسوخ پیدا کرده است، چرا که به فرموده امام خمینی (ره) از دامن زن مرد به معراج می رود.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو ستاد پشتیبانی خواهران  استان زنجان در دوران دفاع مقدس به عنوان سخنران همایش زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس ابهر با اشاره به اهمیت نقش ولی فقیه در جامعه، گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی آیه ولایت دارد که در این برهه از زمان چیزی که مد نظر دشمنان است بحث ولایت فقیه می باشد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام 23سال خدمت کردند، تصریح کرد: خداوند اعلام می کند اگر این آیه ((یَا أَیّهَا الرَّسول بَلِّغْ مَا انزِلَ إِلَیْكَ مِن رَّبِّكَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَه وَاللَّه یَعْصِمكَ مِنَ النَّاسِ)) ابلاغ نکنی به وظیفه خود عمل نکرده ای و این رسالت همان ابلاغ آیه ولایت می باشد.

سروری با اشاره به ضرورت پیروی از ولی فقیه در هر زمانی افزود: بین حرف و قول پیامبر با سران 3ماه طول کشید که بعد از رحلت پیامبر سران بدقولی کردند و ولایت علی (ع) را قبول نکردند و اگر حرف پیامبر را گوش می دادند عاشورایی اتفاق نمی افتاد و امام دوازدهم غایب نمی شدند.

وی در ادامه در تبیین الگوی زن ایرانی و اسلامی با اشاره به نقش حضرت زهرا (س) اظهار داشت : برای دفاع از ولایت حضرت فاطمه (س) جان خود را فدا کرد، آن حضرت اول حجاب خود را که وظیفه اصلی است انجام و بعد از ولایت دفاع کرد.

سروری عضو ستاد پشتیبانی دفاع مقدس با اشاره به  فرمایش امام خمینی (ره) در رابطه با نقش زنان، تصریح کرد: خانم ها را از کار خانه  به کارخانه بکشیم این از انگلیسی هاست، که به جامعه ما رسوخ پیدا کرده است ،چرا که به فرموده امام خمینی (ره) از دامن زن مرد به معراج می رود.   

لازم به ذکر است، در پایان این همایش از  بانوان ایثارگر ،همسران ومادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات