خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: دفاع مقدس مختص هشت سال جنگ نبود و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۶۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

دفاع مقدس  همچنان  ادامه داردسرهنگ غلامرضا رجبی احقر  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اینکه دفاع مقدس مختص هشت سال جنگ  نبود و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت : ملت بزرگ ایران  در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی افزود : دفاع مقدس  برای ما نعمت شد و امروز اگر در دنیا عزت پیدا کردیم به خاطر همان حماسه‌آفرینی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه  به دشمنی  استکبار جهانی به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت:  دشمنان ما دست از شیطنت و دشمنی دست برنمی‌دارند بنابراین باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: ما در دفاع مقدس  حقانیت خود را به دنیا ثابت کردیم  و این  موضوع برای ملت ایران یک  پیروزی بزرگ بود.

رجبی با بیان اینکه وحدت و یکدلی ملت بزرگ ایران در طول دفاع مقدس  بی نظیر بود، افزود: یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس روحیه ایثار و فداکاری آحاد ملت بود.

وی یادآور شد: ملت بزرگ ایران اعم از زنان و مردانی که در منطق جنگی حضور نداشتند نیز در پشت جبهه در تمام ابعاد کمک رزمندگان بودند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه دفاع مقدس همه برای ما درس عزت و روحیه شهادت‌طلبی و روحیه انقلابی بود، افزود: دفاع مقدس برکات بسیاری برای ما داشت و فرماندهان بزرگی را تربیت کرد.

وی در ادامه به روحیه سلحشوری  و اعتقادی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان در تمام عملیات‌هایی که انجام شد با اتکا  به خداوند و تأسی از اهل بیت(ع) و ذکر دعا و مناجات در سنگرهای جبهه با تمام وجود با دشمن  می‌جنگیدند.

رجبی یادآور شد: نسل جوان ما به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب نباید نسبت به دفاع مقدس بی‌تفاوت باشند چراکه امروز دشمنان ما سعی در کم‌رنگ کردن ارزش‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند و این موضوع بسیار خطر ناک است.

وی در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع  مقدس در شهر بهار اشاره کرد و گفت : برگزاری صبحگاه مشترک با  حضور نیروی انتظامی و اقشار بسیج و مسئولین شهر و افتتاح پایگاه مقاومت و راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری بسیجیان از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات