خبرهای داغ:
باحضور بسیجیان ومسئولین ادارات وخانواده های معظم شهداء روستای دوریسان یادواره شهدای آبروی محله در روستای دوریسان- بخش مرکزی شهرستان پاوه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۳۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی رشادت‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان مناطق مرزنشین یادواره شهدای آبروی محله «شهیدان فرامرزی » در روستای دوریسان- بخش مرکزی شهرستان پاوه برگزار گردید

 

سرهنگ پاسدار سعید بهشتی راد در این مراسم اظهار داشت: شهدای ما با ایثار و جانفشانی‌های خود برای منفعت و آرامش کشور خود به پا خواستند و در این یادواره‌ها باید از خودگذشتگی‌های آنان برای نسل جدید بازگو شود.

سرهنگ پاسدار  سعید بهشتی راد افزود شههدای ما نه تنها آبروی کوچه وابروی  محله می باشند بلکه آبروی شهرستان ، کشور وتمام جهان اسلام هستند

وی گفت: در زمانی كه انقلاب ما نوپا بود دوران دفاع مقدس، يكی از عرصه های مهم ظهور ملت ما در صحنه انقلاب و تماميت كشور ايران اسلامي است ، عرصه ای كه جانانه دفاع كردند و در پيشبرد اهداف انقلاب زحمت كشيدند تا، امروز به اين مرحله رسيده ايم كه در سطح منطقه و جهان تاثير گزار هستيم.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر اشاره ای به اوايل انقلاب داشته باشيم، ايران آن زمان در ابتدا نوپا و به هم ريخته بود و ارتش هم در اضمحلال قرار داشت، اما تمامی محاسبات دشمن زمانی به هم ريخت كه ملت عزيز ما در عرصه دفاع ظاهر شدند و به عنوان بسيج دفاع كردند.

 

وی ادامه داد: ما بايد از حاميان اصلی در برگزاری همه پرسی، عمق توطئه دشمن را بخوانيم چرا كه برای تفرقه و تجزيه قوميت اقدام می كنند و هدف اصلی آنها هم قطعا ايران و شكاف در اين كشور است.

وی اظهار داشت: تنها چیزی که سبب شد تا خداوند شهید گران‌قدر محسن حججی این‌گونه به عزت برساند اخلاص در عمل بود که در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است..

در ادامه فرماندار شهرستان پاوه خاطر نشان کرد: در روز ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ حدود ۱۹۲ فروند موشک عراقی به ایران حمله کردند و فردای همان روز ده لشگر دندان مصلح از تمام مرز‌های مشترک وارد کشور شدند و در همان روز‌های اول اکثر شهر‌های ایران را تصرف کردند.که با تلاش و ایثارگری های رزمندگان اسلام دست متجاوز از خاک میهن اسلامی کوتاه شد.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همه پرسی در کردستان عراق افزود این همه پرسی با واکنش های زیادی در سطح منطقه  وجهانی همراه شده است  وبسیاری آن را اقدامی مشکوک ومترادف با تولد یک رژیم صهونیستی دیگر در منطقه قلمداد می کنند وگفت امیدواریم همه ی طرف ها به میز مذاکره برگردند که خون کسی در این توطئه ریخته نشود.
 

 

در پایان مراسم از تعداد 10 نفر از خانواده های معظم شهداء پایگاه شهید سبحانی دوریسان با اهداء لوح تقدیر وجوایز نقدی  تقدیر وتشکر بعمل آمد:.

ارسال نظرات