دفاع مقدس گنجی بی‌بدیل بود که امانت‌دارانش زنانی هستند که در طول آن ایام تا امروز و فردا آن را صیانت کرده و به نسل آینده می‌سپارند.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۲۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده در همایش زنان ایثارگر در مورد دفاع مقدس مطالب ارزشمندی را عنوان کرد و سپس حجت الاسلام نظری سخنران کشوری که میهمان این برنامه بود، گفت: نقش فوق‌العاده و حساسی که زنان و خانواده‌ها در تحقق انقلاب و در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها داشتند، حقیقتی انکارناپذیر است.

ولی اله ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد در یک هفته تهران را فتح خواهد کرد، افزود: شیر زنان ما مهر و عطوفت مادری را با روحیه شجاعت درآمیختند و در عین حال سنگر خانواده را حفظ کردند و همچنین در صحنه های اجتماعی و سیاسی نیز سنگر جدیدی را ایجاد کردند.

وی اظهار داشت: شیر زنان ما ثابت کردند که می‌توان در کنار زن بودن، عفیف و محجبه بودن در عین حال در صحنه اجتماع نیز حضور داشت.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد: همانگونه که در جنگ سخت ایستادیم انتظار داریم زنان و مردان کشورمان در جنگ نرم نیز که دشمن کانون اصلی خانواده ها را نشانه رفته است صلابت و قدرت خود را نشان دهیم و در صحنه حضور داشته باشیم.

ولی اله ابراهیمی افزود: همانگونه که امام راحل آن زمان به زنان ما هویت بخشید، ما مسئولیم که ارزش ها و آرمان ها را احیا کرده و به نسل بعد انتقال دهیم و جوانان ما باید بدانند که تاریخ پر افتخاری بعد از انقلاب داشته ایم تا بتوانند مقاوم و پرتلاش از آینده نظام صیانت کنند.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری «گنجی بی‌بدیل بود که امانت‌دارانش زنانی هستند که در طول آن ایام تا امروز و فردا آن را صیانت کرده و به نسل آینده می‌سپارند» پس گزاف نخواهد بود اگر بگوییم زنانی که خود با موضوع درگیر بودند، به‌عنوان گواهان راستین دفاع مقدس می‌توانند به تبیین و تفسیر عظمت آن واقعه پرداخته و بعد با دقتی متقن آن را در عرصه‌های مختلف معرفی کرده و به نسل امروز و آینده منتقل سازند.

فرمانده سپاه خدابنده تصریح کرد:قدر این امنیت را بدانیم و راه شهدا را که در جبهه نبرد حق علیه باطل، دعوت حق را لبیک گفته و رشادت‌های زیادی را به نمایش گذاشته ادامه دهیم.

گفتنی است، به مناسبت هفته دفاع مقدس،همایش زنان ایثارگر با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد حضت رقیه(س)شهر قیدار برگزار شد.

 

ارسال نظرات