خبرهای داغ:
نویسنده کتاب "نگاه یک مسیحی به دین اسلام" :

مطالعه قرآن انگیزه من برای گرویدن به دین اسلام را چند برابر کرد

هوسه لوییس از مکزیک نویسنده کتاب "نگاه یک مسیحی به دین اسلام" حدود 15سال شده که از دین مسیح کاتولیک به مسلمان شدن روی آورده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هوسه  لوییس از مکزیک حدود 15سال شده که از دین مسیح کاتولیک  به مسلمان شدن روی اورده است  امروز  در جمع مردم ،مسیولین ودانش اموزان ودانشجویان خضری دشت بیاض گفت: بخاطر علاقه شدید بعد از مسلمان شدن خود  اسم خود را حسن حسین وعلی گذاشتم درصورتی که اسم واقعی من هوسه لوییس سه ده نیو بود.

وی ماجرای مسلمان شدن خود را اینطور میگوید: به خاطر علاقه به دین اسلام از طریق اینترنت تا حدودی اسلام را شناختم ولی این برایم کافی نبود  وچون تحقیقاتم کافی نیست ومردم مکزیک دین کاتولیک دارند وبه دینشان درست عمل نمی کنند تحقیقاتم را هم چنان  ادامه میدهم تا بخاطر نفوذ وشناختی  که در بین مردم  کشور مکزیک دارم بتوانم در آینده مثمر ثمر باشم .

وی ادامه داد: من دارای دو فرزند دختر وپسر 44و47ساله هستم که هیچ دینی برایشان مهم نیست .

او میگوید: اطرافیانم از زمان مسلمان شدنم هیچ واکنشی از خود نشان نمیدهند وبرایشان مهم نیست که من چه دینی دارم.

وی درادامه اضافه میکند: دردانشگاه قبول شدم ولی بخاطر مخارج زیاد ادامه تحصیل ندادم وبه معماری ساختمان روی آوردم وقصد دارم برای ترویج دین اسلام وگسترش آن در بین مردم مکزیک نجف ،کربلا وکوفه راهم سفر کنم تا شناخت کافی ولازم را پیدا کنم .

وی به زیبایی های اسلام میپردازد و میگوید" برنامه های زیادی برای تبلیع اسلام دارم و بخاطر گرایشم به اهل بیت ،نماز ،قرآن ،نهج البلاغه وتاریخ اسلام از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد تا تحقیقاتم کامل شود .

وی، آشنایی با همسر خود را در آمریکا عنوان کرد وافزود: مشاهده محبت و دوستی مسلمانان نسبت به هم را اولین انگیزه خود برای تشرف به اسلام که  بعد از آشنایی با دین اسلام تحقیق و بررسی هایم در 200کتاب اسلامی ،15بار ترجمه قران را به زبان اسپانیایی وانگلیسی   و2 مورد ترجمه نهج البلاغه به  این دین آغاز شد.


وی افزود: بعد از تحقیق در مورد دین اسلام به وضوح می دیدم که راه های دست یابی به امکانات و مطالعات دین اسلام به راحتی برایم هموار می شود وکم کم با کتاب مقدس مسلمانان (قرآن) آشنا شدم.

وی گفت: بعد از مطالعه دیدم این کتاب آنچه که لازمه زندگی بشری است را در خود جای داده و این مسئله انگیزه من به گرویدن به دین اسلام را چند برابرکرد.


وی افزود: هم اکنون دین اسلام را بر دین های دیگر ترجیح داده و تصمیم گرفته م به دین اسلام و مذهب جعفری مشرف شوم.


وی با اشاره به خصوصیات و حسنات تشکیل خانواده از نگاه دین اسلام افزود: طبق تاکیدهای قرآن کریم زن و مرد برای آرامش یکدیگر، برمبنای محبت، مودت، عشق و ابراز علاقه به هم دیگر آفریده شده اند ولی متاسفانه همسرمن با زندگی مشترک 30ساله بخاطر مسلمان شدنم  از من طلاق گرفت

وی گفت: دین به مجموعه‌ای از بایدها و نبایدها و راهکارها گفته می‌شود که عمل کردن به آن‌ها نتیجه مطلوب را حاصل می کندبرای رسیدن به انسانی که مد نظر اسلام است تمرین و تکرار بسیار زیادی لازم است، عمل کردن به تک تک دستوراتی که به وسیله قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت پاک و مطهرش رسیده است انسان را به آیده‌آل مد نظر اسلام می‌رساند که چنین شخصی به زندگی پاکیزه و سرشار از معنویت و نشاط می‌رسد،

وی درمورد دفاع مقدس هم میگوید: ایران تنها کشوری است که توانسته با صبر وبردباری جلوی دشمنان بایستد وزبانزد جهان باشد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها