خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضوانی:

در دوران دفاع مقدس، ایمان درحداعلای خود به چشم می آید

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با اخلاص بوده و پیروان واقعی قیام عاشورا بودند
کد خبر: ۸۹۲۶۶۷۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رضوانی در حسینیه آیت الله شالی سپاه امام علی(ع) در مراسم پیشکسوتان بسیجی تاکستان در خصوص  تقارن دفاع مقدس و ماه محرم گفت:
دفاع مقدس در راستای عاشورای حسینی است و امام حسین (ع) شعارش این بود که مثل من با مثل یزید بیعت نمی کند.
وی در ادامه گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی و نه غربی همان ادامه مسیر عاشورا است! در حماسه عاشورا هدف دفاع از دین بود و امام نیز در مقابل کسانی ایستاد که می خواستند دین را از بین ببرند؛ در عاشورا و دفاع مقدس ایمان موج می زد و در حد اعلای خود بود.
حجت الاسلام رضوانی در خصوص رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نیز اظهار کرد: چقدر باید ایمان بالا باشد تا نارنجک به کمر ببندند و از دین و ناموس دفاع کنند؟ اگر چه برخی ها هم باورشان نمی شود.
وی با تاکید بر جریان ایمان قلبی در بین رزمندگان تصریح کرد: ایمان قوی انسان را پیروز می کند و قرآن می فرماید : هر کسی ایمان داشته باشد خدا او را کمک می کند.
این کارشناس توضیح داد: ایمان صرفا برای ظاهر نیست و باید در خلوت نیز ایمان داشت و انس با خدا خیلی از مسائل را بر طرف می کند 
وی در ادامه بیان کرد: جهاد برای اسلام عزت می آفریند و مجاهدگر را عزیز می کند و برای فائق آمدن به مشکلات باید مثل رزمندگان عمل کرد، یعنی عمل ما باید انقلابی و جهادی باشد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار