فرماندارو جانشین سپاه ناحیه ایوان بمناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده دوتن از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کردند
کد خبر: ۸۹۲۶۶۶۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرماندار و جانشین سپاه ناحیه ایوان به اتفاق جمعی از مسئولین از خانواده  جانبازان دوران دفاع مقدس مراد احمدی و موسی چولکی دیدار کردند .

در این دیدار "عارف یاسمی"؛ جانشین سپاه ناحیه ایوان ؛با تبریک هفته دفاع مقدس وتاکید بر عظمت شهدا وجانبازان و خانواده آنها گفت: رهبرمعظم انقلاب تاکید فراوان دارند که به خانواده شهدا و جانبازان باید سرکشی کرد و مشکلات آنان را برطرف کرد چرا که آنان ولی نعمتان ما هستند و باید قدردان آنان باشیم.

یاسمی اظهار کرد :امنیت و آرامش امنیت  کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و مسئولان شهرستان بایددر همه حوزه ها آماده خدمت به خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران باشند.

وی افزود :سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

یاسمی ادامه داد:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان،آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

 دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران توفیق الهی است

دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران توفیق الهی است

 

ارسال نظرات