حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه تکفیری ها و اربابانشان به جایی می روند که صدام واصل شد، افزود: ایران جزیره امن منطقه است و امروز تکفیری ها و اربابانشان که به دنبال ناامنی در منطقه هستند به جایی خواهند رفت که حزب بعث و عراق رفت و جز ننگ اسمی از آنها باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۶۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نشستی با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این مرکز آموزشی برگزار شد.
 
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، به نقش جوانان در دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: جنگ تحمیلی موجب بیمه نظام در مقابل گستاخی های بیگانگان است.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: امروز وظیفه سنگینی در مقابل آرمان‌های شهدا داریم، بنابراین نباید اجازه دهیم که فرمان ولی‌فقیه بر زمین بماند، این پیشرفت‌های عظیم  نظام اسلامی مرهون ایستادگی، مقاومت و شجاعت شهدا و خانواده‌های آنان است که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که در راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج اندیشه شهدا و تلاش‌های شهدا خدمت می‌کنند ثواب شهدا را دارند، بنابراین همه باید تلاش کنیم رشادت‌ها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس به عنوان مقطع مهمی که دشمن تصور می‌کرد می‌تواند با یک هجمه نظامی گسترده انقلاب اسلامی را به زانو درآورده و نابود سازد را حفظ کنیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام ، با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم کانون خانواده‌های ایرانی را با فضای مجازی و تولیدات فرهنگی خود هدف قرار داده‌اند تا اجازه ندهند "امثال شهید "حججی‌ها" و هزاران شهید مدافع حرم تربیت یافته مکتب سیدالشهدا هستند و اگر این اراده‌ها نباشد ما شکست خواهیم خورد.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه  شکست تنها در خاکریزها نیست بلکه در اراده‌های مصمم است، گفت: امروز ما در بسیاری از زمینه‌ها به فضل الهی در شرایط بهتری از دشمن به سر می‌بریم تا جایی که کسی قدرت رویارویی با ایران را ندارد.

 

ارسال نظرات