خبرهای داغ:
با حضور سردار محمد شاهرخی پایگاه مقاومت بسیج خواهران زکیه قشلاق افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۲۶۶۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین در افتتاح پایگاه خواهران زکیه قشلاق بیان کرد: امسال هفته دفاع مقدس مقارن با ایام عزاداری امام حسین علیه السلام می باشد و تقارن مقدسی است که شهدا ما فرهنگ امام حسین را پذیرا بودند و زمانیکه کشورشان در تعرض دشمن قرار گرفت وکما اینکه علی الظاهر تجهیزات زیادی هم نداشتند با اقتدا به امام و پیشوای خود در مقابل دشمن ایستادند.
سردار شاهرخی افزود:بعضی شبهه میکنند که چرا باید سالگرد شروع دفاع مقدس را باید جشن گرفت؟ باید گفت ما جنگ را جشن نمیگیریم بلکه دفاعی را جشن میگیریم که خون های مقدس برای ثمر نشستن ان جاری شده است و ما پیروزی خود را جشن میگیریم و ایستادگی خود را جشن گرفتیم ما که شکست نخوردیم و دشمن شاد نشدیم، در صورتی که دشمن ما در باتلاقی که خودش برای خودش حفر کرده در حال سوختن است که در زبان دشمنان ما نیز بعضا اذعان می شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین بیان کرد:شهدا جانشان را تقدیم کردند که ملت ما ذلیل نشوند برای ادای تکلیف الهی رفتن و نه برای مطامع نفسانی و این نرفتن به زیر یوق دشمن نیاز به جشن دارد.
وی افزود: فرزندان این مرز و بوم رفتند تا م ارا سربلند نگه دارند البته یکی از دلایلی که دشمنان ما با همه دشمنی ها به کشور ما حمله نظامی نمی کنند دلیلش همین رشادت های شهدا می باشد چون که می دانند اگر جنگی را شروع کنند دیگر تمام کردن جنگ دست انها نیست. 
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک فرهنگ است و ارزش هایی دارد و تلاش کنید نگذارید این ارزش ها کم رنگ شود و هرچیزی که از دین به ما رسیده را عمل کنید و هر چیزی که دین نهی کرده از ان دوری کنید.
6001/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها