خبرهای داغ:
سردار فدا بابیان اینکه جوانان مبارکه‌ای با تأسی از شهدا نمایشگاه خاکیان افلاک را برگزار کرده‌اند، گفت: این نمایشگاه گوشه‌ای کوچک از رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام هستند که به نمایش گذاشته‌شده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مبارکه، سردار مجتبی فدا در حاشیه دیدار از نمایشگاه خاکیان افلاک گفت: این نمایشگاه گوشه‌ای کوچک از رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام هستند که به نمایش گذاشته‌شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه جوانان امروزی آمدند با تأسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان مبارکه ایجاد کردند، گفت: این جوانان و بچه‌ها برای اینکه مردم تلاش، خدمت صادقانه رزمندگان، مشکلات و مسائل آن روز از نزدیک درک کنند و نشان دهند هنوز جنگ ادامه دارد، این نمایشگاه را برگزار کردند.

وی افزود: اگر آن روز جنگ، جنگ سخت بود و دفاع از زمین و منابع استراتژیک مدنظر بود، امروز تفکر و فرهنگ جامعه و جوانان ما مدنظر هستند.

سردار فدا با اشاره به اینکه ظرفیتی برای جبهه علیه استکبار جهانی ایجادشده، اظهار کرد: جوانان مبارکه‌ای یک ظرفیتی خوبی ایجاد کردند که نسل جوان وقتی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند با خاطرات آن زمان آشنا شود و از خاطرات و عملکرد شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس الگو بگیرند.

وی ادامه داد: امسال به دلیل شروع ماه محرم در هفته دفاع مقدس، ظرفیت نمایشگاهی را به شهرستان مبارکه و شاهین‌شهر واگذار کردیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان بابیان اینکه مسئولان، بچه‌های بسیجی و رزمندگان و افرادی که در این نمایشگاه زحمت‌کشیده‌اند و همکاری که انجام‌شده بی‌نظیر است، عنوان کرد: باید قدر این جوانان، مردم و مسئولان را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه حسن خطاب این نمایشگاه وحدت، همدلی و پیروی از ولایت است، گفت: ما خادمان این بچه‌هایی هستیم که این نمایشگاه را برگزار کرده‌اند و این حضور و استقبال مردم بالاترین تشکر و خسته نباشید، است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها