خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد
فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس است، گفت: معرفی واقعی دستاوردهای دفاع مقدس و برکات آن آحاد جامعه را با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس آشنا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۸۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

ضرورت آشنایی آحاد جامعه با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدسسرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تبیین ابعاد هفته دفاع مقدس به منظور شناخت نسل جوان از ظرفیت‌های آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس است، افزود: معرفی واقعی دستاوردهای دفاع مقدس و برکات آن آحاد جامعه را با فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس آشنا می‌کند.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقاومت 36 روزه مردم خرمشهر در آن لحظات حساس تهاجم دشمن نمونه‌ای از «آتش به اختیار» بود.

وی ادامه داد: مردم بصیر و آگاه خرمشهر بدون اینکه در آن روزها از سوی کسی فرمان گرفته باشند، خود به مقاومت جانانه پرداختند و 36 روز مانع ورود لشکر متجاوز صدام به این سرزمین شدند.

امیری در ادامه با تاکید بر مطالعه اسناد جنگ و کتاب‎های حوزه دفاع مقدس، تصریح کرد: همه باید در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌های مردم به ویژه نسل جوان نسبت به دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی یادآور شد: ما به عنوان منتقل‌کنندگان این افتخار بزرگ به آیندگان مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از اسلام و انقلاب در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

فرمانده بسیج کارمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز ما دین بزرگی به گردن داریم، خاطرنشان کرد: امروز ما به عنوان وارثان این انقلاب وظیفه داریم به معرفی دستاوردهای دوران دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌های شهیدان و رزمندگان و ایثارگران بپردازیم و نسل جوان را با این گنجینه عظیم آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات