فرمانده انتظامی استان مرکزی:

خون شهدا؛ درخت انقلاب را پر ثمر کرد/خانواده شهدا اسطوره صبر و بردباری

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدایی است که آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۵۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در دیدار با خانواده شهیدان محمد جعفر حسن بیگی،علیرضا نوروزی و محمد رضا جعفری که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه عزت و استقلال کشور ثمره فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است، گفت: اگر امروز در کشور استقلال داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و خاک را به خود نمی‌دهند به دلیل فرهنگ ایثار و مقاومت است.

وی افزود: عظمت و اقتدار کشور با خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و آزادگان به منصه ظهور رسیده است و امنیت از مطالبه‌های عمومی یک جامعه است و جامعه اسلامی این امنیت را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌داند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه استوار است و امروز هم هر تحرکی از سوی بدخواهان با پاسخی دندان شکن از سوی امت حزب الهی و ولایی همراه خواهد بود.

سردار عزیزی هدف از این دیدارها را  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: شهیدان با اعتقاد راسخ و باور قلبی برای حفظ اسلام و به تاسی از امام شهیدان پای در عرصه پاسداری از مکتب عاشورا نهادند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: خانواده شهدا کسانی هستند که برای حفظ نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی، همسران و فرزندان خود را تقدیم کردند و ما امروز افتخار می‌کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت نظام اسلامی را از هر توطئه و ترفند دشمنان مصون ساخته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدایی است که آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود و پیام آنان برای ملت‌های آزاده ولایت‌پذیری است چراکه شهدا با پیروی از ولایت به مقابله با دشمن ایستادند و عزت امروز را برای‌مان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات