فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ولایت‌پذیری بزرگترین درس شهدا به جامعه است چراکه ولایت‌مداری جامعه را از دسیسه‌ها و توطئه‌گری‌های بیگانگان مصون می‌دارد.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس که با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستادند و با اتکا به نیروی ایمان دشمن تا بن دندان مسلح را به خاک ذلت نشاندند.

وی افزود: رزمندگان اسلام با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در طول هشت سال پای در عرصه پیکار با دشمنان نهادند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام دفاع کردند و امروز شهدا، ایثارگران و آزادگان سند حقیقی ولایت‌پذیری هستند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز وظیفه داریم که در هر مناسبتی یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و ایثارگری آنان را تکریم کنیم و ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در مقابل هرگونه ترفند و توطئه‌ای از سوی دشمنان، مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی را فراهم سازیم تا بتوانیم آن را به ایندگان بسپاریم.

سردار کریمی با بیان اینکه تنها خواسته شهدا از ما این است که در مسیر ولایت حرکت کنیم، گفت: باید بدانیم که برای سرافرازی انقلاب اسلامی باید گوش به فرمان ولایت باشیم؛ این همان چیزی است که قریب به 98 درصد شهدا در وصایای خود ما را به آن سفارش کرده‌اند چراکه هر آنچه را که ولی‌فقیه امر کنند و لبیک بگوئیم، امنیت و عزت‌مان تضمین می‌شود.

وی افزود: روحیه جهادی و تفکر انقلابی ملت ایران به مدد وحدت و برخورداری از نعمت ولایت فقیه موجب اقتدار کشتی پرتلاطم این نظام شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز اگر ایران سرزمین امن منطقه است به برکت خون شهدایی است که از همه چیز خود برای اعتلای اسلام و انقلاب گذشتند و بالاتر از آن ملت ایران مرهون خانواده شهدایی است که اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات