معاون هماهنگ کننده سپاه استان تهران:

طمع دنیا و بی بصیرتی عامل بستن راه امام حسین شد

خبرگزاری بسیج: جشنواره مالک اشتر ویژه تجلیل از نفرات برتر بسیج عصر امروز در سالن همایش کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۴۱۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در جشنواره مالک اشتر شهرستان قرچک با بیان اینکه قاتلان سیدالشهدا(ع) نا آگاه نبودند ولی بی بصیرت بودند، گفت: عمر بن سعد همه نصایح را می دانست اما سودای فرمانروایی ملک ری را در سر داشت.

سرهنگ عبدالرضا زنگنه معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این برنامه با اشاره به رنگ پرچم قرمز امام حسین(ع)، تصریح کرد: این رنگ به معنای این است که جنگ تمام نشده است و هنوز در جنگ هستیم و وقتی جنگ خاتمه پیدا می کند که پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسد.

وی با بیان اینکه مگر دشمنان حسین بی سواد بودند یا امام عصر خود را نمی شناختند که حادثه کربلا را رقم زند، اظهار داشت: عمر بن سعد همه نصایحی که به او می شد را می گفت اینها را میدانم اما چیزی تو گوش من نمی رود چرا که سودای فرمانروایی ملک ری را در سر داشت.

رزمنده دفاع مقدس با اذعان به اینکه قاتلان سیدالشهدا(ع) نا آگاه نبودند ولی بی بصیرت بودند، افزود: در جنگ تحمیلی هم خیلی ها بصیرت نداشتند، کسانی بصیرت داشتند که به دستور فرمانده به کانال ها رفتند و هنوز برنگشتند، در سال88 هم خیلی ها در آزمون بصیرت مردود شدند.

وی با ابراز اینکه شهدای ما مانند گنج هستند، تصریح کرد: نباید از شعارهایمان کوتاه بیاییم، امروز باید امر به معروف و نهی از منکر را پر قدرت ادامه دهیم، نکند از مواضعمان کوتاه بیاییم.

گفتنی است در پایان با حضور امام جمعه قرچک و دیگر مسؤولین از نفرات برتر بسیج این شهرستان تجلیل شدند./#

محمد فرخی

ارسال نظرات