خبرهای داغ:
با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاررگان استان سمنان صورت گرفت :
همزمان با سالگرد هفته دفاع مقدس و در ششمین روز از ماه محرم با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاررگان استان سمنان، مدیر عامل، معاونین و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در مراسمی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل دراین شرکت تجلیل به عمل آمد .
کد خبر: ۸۹۲۶۲۴۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان: در مراسم تجلیل از کارکنان رزمنده سال های دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین فریدون مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاررگان استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: فلسفه خلقت و حیات انسان، رسیدن به کمالات معنوی است و راه دست یابی به این کمالات ، تبعیت و اطاعت از ائمه طاهرین (ع) و مراقبت در رفتار و اعمال می باشد.

وی با اشاره به برخی از وقایع نهضت عاشورا و قیام حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع) گفت: امام حسین (ع) کاملا واقف بودند که سرانجام این حرکت و نهضت، به شهادت ختم می گردد، ولی برای احیاء دین اسلام و سنت نبوی جان گرانقدرشان را نثار نمودند .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاررگان استان سمنان رشادت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) دانست و افزود: رزمندگان در لحظه لحظه سال های دفاع مقدس، امدادهای الهی و عنایات ائمه اطهار(ع) را در نبرد با دشمن متجاوز مشاهده می نمودند.

فریدون با تأکید بر نعمت امنیت که در سرزمین ایران اسلامی حکمفرماست، گفت: خداوند متعال به برکت  خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان، نعمت امنیت را نصیب این کشور نموده است؛ که باید با کار و تلاش در مسیر اهداف عالیه انقلاب اسلامی بیش از پیش گام برداریم .

وی صنعت برق استان سمنان را مجموعه ای از پرسنل و افراد پر تلاش که رضایت مردم را به همراه دارد دانست و افزود: خدمت به مردم، بالاترین سعادتی است که خدای متعال نصیب نموده که باید قدر این دوران خدمتگزاری را بدانیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها