خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

پیوند عاشورا و انقلاب اسلامی ناگسستنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در جمع فرماندهان پایگاههای حوزه بسیج خواهران سپاه سلماس گفت: پیوند عاشورا و انقلاب اسلامی ناگسستنی است چراکه انقلاب ما نشات گرفته از عاشوراست.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۳۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید نظری با تبریک هفته دفاع مقدس خواهران بسیجی را بزرگترین سرمایه ارزشی یک کشور دانست .

وی افزود: با توجه به هجمه های زیاد دشمنان از طریق نفوذ فرهنگی، خواهران  باید بصیرت خود را بالا برده و در همه امورات زندگانی به اهل بیت و قرآن پناه ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: جوانانی همچون شماها با  کمک در پشت جبهه های جنگ به رزمندگان در خط مقدم جنگ و با توکل به خدا اجازه ندادند دشمن بعثی وجبی از خاکمان را اشغال کند.

وی همچنین بیان کرد: ما باید پیام عاشورا را در بین جوانان گسترش داده و در آن میان از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان نیز غافل نباشیم توجه به جوهره حقیقی حرکت سید الشهدا(ع)، یعنی قیام علیه ستم و احیای دین حق، نکته ای است که متأسفانه در اغلب مراثی مورد غفلت قرار می گیرد و هدف از عزاداری ها به طرز نگران کننده ای اشک گرفتن از مخاطب بدون تقویت بینش و قدرت ایمان اوست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار