فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب گفت: رزمندگان اسلام با اتکا به روحیه خودباوری و مقاومت موفق به ایستادگی در برابر دنیای مادی آن زمان شدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

سرهنگ پاسدار روح‌افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در خنداب؛ با اشاره به روحیه خودباوری رزمندگان اسلام در دروان دفاع مقدس گفت: روحیه خودباوری و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برجسته‌ترین ویژگی است که باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام با اتکاء به روحیه خودباوری موفق به ایستادگی در برابر دنیای مادی آن زمان شوند تا جایی که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی  نیز به دست دشمنان اسلام نیافتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب با اشاره به هجمه‌های عظیم اقتصادی، تبلیغاتی و فرهنگی دشمن در شرایط فعلی، تصریح کرد: ایستادگی در برابر این هجمه‌های عظیم تنها با اتکا به نیروی خودباوری، همت، ولایت‌پذیری و ایمان به مردم امکان‌پذیر است، چراکه یکی از حربه‌های دشمنان در عصر حاضر نا‌امید کردن مردم ایران اسلامی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار روح‌افزا با تاکید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: این فریضه واجب، سرلوحه بسیاری از واجبات دینی است چراکه به فرموده امیرالمومنین(ع) جهاد در راه خدا در کنار امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ در برابر دریا است.

وی خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت، حذف زشتی‌ها و حاکمیت خوبی‌ها در جامعه در گرو احیا و عمل به فرضیه الهی امر به معروف و نهی از منکر است، مسئولان نیز نباید از امر به معروف و نهی از منکر شدن ناراحت شده و در برابر متصدیان این فریضه جبهه بگیرند چراکه یکی از را‌ه‌های ترویج این امر در جامعه استقبال اعتقادی مسئولان از امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات