رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با «بسیج»:

پیام هفته دفاع مقدس امتداد نهضت عاشورا است

سردار غلامی: هدف از تحمیل جنگ از سوی دشمن بعثی با حمایت کشور‌های استکباری از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود که ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ازاین گردنه‌های سخت عبور کردند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۶۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

سردار نعمان غلامی  رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جوانه‌ای از خون‌های به زمین ریخته درروزعاشورا است،گفت: پیام هفته دفاع مقدس امتداد نهضت عاشورا است.

وی افزود: هدف از تحمیل جنگ از سوی دشمن بعثی با حمایت کشور‌های استکباری از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود که ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ازاین گردنه‌های سخت عبور کردند.

سردار غلامی با بیان اینکه تجلی پیام عاشورا و عاشورایی شدن این ملت به رهبری ولایت همه معادلات دشمنان را خنثی کرده است، افزود: دشمنان با طرح توطئه‌ها و به کارگرفتن ترفند‌های مختلف قصد تغییردر جغرافیای منطقه را داشتند که امروز عبور از این گردنه سخت و دشوار به تاسی از فرهنگ عاشورا ممکن شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: با نگاهی به دوران دفاع مقدس متوجه می‌شویم که با پایبندی به اصول ارزشی اسلام می‌توانیم ادامه دهنده راه انقلاب و شهیدان باشیم.

ارسال نظرات