خبرهای داغ:
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوار:
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان برخوار گفت: بیش از ۵۰ درصد تعاونی های این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی بوجود آمده برای آنها طی سال های گذشته نیمه فعال هستند.
کد خبر: ۸۹۲۶۱۳۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ کریم علی نقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از ۹۰ تعاونی دربرخوار موجود است که ۴۰ تعاونی فعال و سایر تعاونی ها نیمه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت دولت یازدهم توجه جدی به تقویت تعاونی ها بیشتر شد و دراین مدت توجه به تعاونی ها بیشتر شده است، گفت: اجرای طرح روستا تعاون نمونه ای توجه دولت به تعاونی ها و ایجاد اشتغال در روستاهاست.
علی نقی اظهار کرد: طرح روستا تعاون یکی از طرح هایی است که در قالب اشتغال فراگیر اجرا می شود.
وی گفت: هدف از اجرای طرح روستا تعاون توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها است و در قالب آن فعالیت های توسعه ای روستا بر مبنای بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های موجود در روستا ها می باشد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوار با اشاره به برگزاری همایش طرح روستا تعاون در این شهرستان افزود: در این رابطه دو همایش در روستاهای محسن آباد و علی آباد ملاعلی برگزار شد و از جوانان روستا دعوت و مزایای شرکت های تعاونی برای آن ها تشریح شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از روستاییان در این همایش شرکت کردند، افزود: این همایش باهدف ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای روستاییان و آشنایی آن ها با شرایط ایجاد شرکت های تعاونی و خدمات و تسهیلات قابل ارائه به این شرکت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها