حجت الاسلام باباشاهی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: شما رزمندگان، پیشکسوتان تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی هستید و باید به خودتان افتخار کنید.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج  از کردستان، به همت معاونت سرمایه انسانی بسیج سپاه بیت المقدس همایش تجلیل از جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در ستاد مرکزی سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام باباشاهی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: شما رزمندگان، پیشکسوتان تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی هستید و باید به خودتان افتخار کنید.

وی به رشادت‌های رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد اشاره کرد و گفت: رزمندگان  استان کردستان  در هشت سال دفاع علاوه بر مقابله با بعثی‌ها با گروه‌های معاند نظام و ضد انقلاب نیز جنگیدند و به خاطر رشادت‌های این  رزمندگان است که ایران اسلامی اکنون سربلند و سرافراز است.

حجت الاسلام باباشاهی حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) را احیا کننده اسلام دانست و گفت: امام حسین (ع) برای احقاق حق به شهادت رسید. اکنون این وظیفه بر عهده ماست و در راه آن حتی از جان خود نیز نباید دریغ کنیم.

وی در پایان سخنانش رفراندوم اقلیم کردستان عراق را غیر قانونی دانست و گفت: مستکبرین هیچوقت دلشان به حال کرد‌ها نسوخته است. آن‌ها به دنبال ثروت ملی مسلمانان و علی الخصوص کرد‌ها هستند.


در ادامه سردار حسینی معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین (ع) دفاع مقدس را نقاط عطف تاریخ کشورمان دانست.

وی به اهمیت اجرای این گونه برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: استان کردستان تنها استان در کشور است که به اجرای این برنامه پرداخته است.

سردار حسینی در پایان سخنانش گزارشی از اقدامات معاونت سرمایه انسانی سازمان بسیج در رابطه با رفع مشکلات معیشتی رزمندگان ارائه و خاطرنشان کرد: برای شما پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هرچقدر هم کار انجام شود جوابگوی رشادت‌های شما عزیزان نخواهد بود.
 
 
در پایان مراسم از رزمندگان  حاضر در مراسم تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات