رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان زنجان:
شهدا امامزادگان عشق هستند،خودشان سید نیستند ولی فرزندانشان امامزاده شدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۸۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رزمنده هشت سال دفاع مقدس استان زنجان در همایش زنان ایثارگر و اسطوره های ایثار و مقاومت شهرستان طارم ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و تقارن هفته دفاع مقدس با این ایام را گرامی و به فال نیک گرفت، گفت: هفته دفاع مقدس یکی از نمادهای با ارزش و مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

هادی نژاد افزود: خداوند متعال به انواع مختلف دستورات خود را توسط ائمه معصومین(ع) برای ما انسانها فرستاده تا سالم مانده و به کمال برسیم.

وی به حضور زنان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد اظهار داشت: درود خداوند به زنانی که در این انقلاب و در دفاع از میهن به درجه والای شهادت نایل شدند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهید حججی را حجتی برای همگان دانست و تصریح کرد: چهار سر در طول تاریخ بسیار با ارزش شدند که در پشت آنها مادرانی نهفته بود از جمله آنها سر مبارک حضرت ابوالفضل العباس، حضرت علی اصغر، وهب، مسیحی تازه مسلمان شده و محسن حججی که با این اقدام خود تمام معادلات جهان را بهم زد.

وی با اشاره به آسیب های شبکه های اجتماعی در جامعه افزود: در خانه ای که ماهواره وجود داشته باشد دیگر مادر آن خانواده نمی تواند انسانهای بزرگ پرورش داده و تحویل جامعه دهد.

هادی نژاد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: شهدا امامزادگان عشقند بنابراین خودشان سید نیستند ولی فرزندانشان امامزاده شدند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: آتش به اختیار کاری مردمی، تمیز و خودجوش است.

گفتنی است، همایش زنان ایثارگر و اسطوره های ایثار و مقاومت شهرستان طارم امروز با حضور هادی نژاد یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان زنجان و هیئت همراه ، جامعه بسیج زنان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی شهر آببر برگزار شد.

لازم به  ایجاد نمایشگاه هفته دفاع مقدس، خاطره‌گویی، پخش کلیپ، تقدیر از بانوان ایثارگر، مادران شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این همایش بود.

 

 

 

ارسال نظرات