خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در روانسر

یادواره شهدای آبروی محله در دهستان زالو آب شهرستان روانسر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۸۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانس، یادواره شهدا آبروی محله، شهیدان علیجان شیری و شهسوار شیری در دهستان زآلواب با حضور مردم و مسئولان در مقابل منزل شهید در واقع در دهستان مذکور برگزار شد.
 
 
در این مراسم حجت اسلام مهدی عزتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد خدای خود روزى میخورند.
 
وی با بیان اینکه یکی از اثرات شهدا همین حضور است افزود: بی شک همه‌ی ما اگر امروز در این مکان و در هر جایی دیگر با امنیت حضور داریم مدیون و مرهون شهدا می‌باشیم.
 
 
حجت اسلام  مهدی عزتی تقارن هفته دفاع مقدس را با ایام محرم گرامی داشت و افزود: همانگونه که نام امام حسین (ع) پس از ۱۴۰۰ سال کماکان در قلب و جان مردم ماندگار است، بایستی یادآور شد که این ماه، ماه پیروزی خون بر شمشیر است و این تقارن را بایستی گرامی داشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت را عاملی برای عقب نشینی شیطان دانست و افزود: اگر هدایت رهبری نباشد جامعه از مسیر خود به دور خواهد شد.
 
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در پایان همراه بودن و هم رزم بودن مردم را عاملی برای ممانعت از حضور دشمن در جامعه دانست و پیروی و تابع بودن از مسیر شهدا موجب می‌شود دستاویزی‌های دشمن خنثی گردد
ارسال نظرات