فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه:

تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه اولین خواسته شهدای بزرگوار از ماست

اولین خواسته شهدای بزرگوار از ملت و مردم شریف ایران اسلامی که به وضوح در تمامی وصیتنامه های انان دیده می شود و آن بحث حمایت و تبعیت بی چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه بود.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه در مراسم سربازنمونه گفت: یکی از معیار های پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعث عراق و کشور های حامی آنها در راس مدیریت جامع و آگاهانه حضرت امام خمینی(ره) و حضور سربازان عزیز در آن دوران که به حق نقش عظیمی را ایفا کردند بود.

سرگرد پاسدار محمد حسین سلیمی با اشاره به اینکه تفاوت نیروهای دشمن با رزمندگان اسلام باعث پیروزی حق علیه باطل شد، افزود: داشتن انگیزه الهی  رزمندگان و سربازان اسلام بود.

وی اظهار داشت: اولین خاسته شهدای بزرگوار از ملت و مردم شریف ایران اسلامی که به وضوح در تمامی وصیتنامه های انان دیده می شود و آن بحث حمایت و تبعیت بی چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه بود.

گفتنی است، در پایان مراسم از طرف فرماندهی سپاه شهرستان سلطانیه به دو نفر از سربازان برتر از نظر اخلاقی و اعتقادی و انجام صحیح وظایف به رسم یاد بود لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظرات