پایگاههای علمی بسیج محرم و مطهره در شهرستان ملکشاهی افتتاح شدند.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۳۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاههای علمی بسیج محرم و مطهره در شهرستان ملکشاهی افتتاح شدند.

"علی میرزایی"؛ جانشین سپاه ناحیه ملکشاهی در افتتاحیه این پایگاههای علمی گفت: به منظور نخبه پروری، علم اندوزی وترویج علم ودانش پایگاههای علمی بسیج محرم و مطهره در شهرستان ملکشاهی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: شهرستان ملکشاهی با وجود استعدادهای فراوان در عرصه های مختلف ظرفیت های خوبی در پرورش نسل های آینده دارد که نیازمند حمایت همگانی دراین رابطه می باشد.

میرزایی افزود: توسعه ابتکارات، نوآوری وترویج علم ودانش از اهداف پایگاههای علمی بسیج می باشد که این گونه پایگاهها در آینده توسعه خواهد یافت.

جانشین سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: منظور اصلي ايجاد اين پايگاههای علمي ايجاد حلقه هاي تربيتي و نخبگي در سطح پايگاههاي محلات و مساجد و ايجاد ظرفيت هاي نو بواسطه فعاليت های علمي در جذب حداکثری و جذب، سازماندهي و بهره گيري از ظرفيت هاي نخبگان بسيج محلات است.
وی تصریح کرد: توسعه ابتکارات، اختراعات و نوآوری در بين آحاد مردم بويژه بسيجيان مصاديق فعاليت های علمي، آموزش، مشاوره و توانمندسازی تحصيلی، علمي، آموزشي، مهارتي، برگزاري جشنواره ها، همايش ها و بازديدهاي و نشست هاي علمي است که در آينده در شهرستان بواسطه اين پايگاههای علمي خواهيم داشت.

ارسال نظرات