بنا به پيشنهاد رييس سازمان ليگ اسکواش و موافقت رييس فدراسيون اولين دوره رقابت هاي ليگ حذفي اسکواش ايران در سال جاري براي گراميداشت نام و خاطره علي روغني به نام وی نامگذاری شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۰۲۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی و به نقل از فدراسیون اسکواش ، در پي سانحه اتومبیل در اراک و به کما رفتن علي روغني ملي پوش سابق اسکواش کشورمان و در نهايت درگذشت اين ورزشکار بااخلاق و ماهر و خوش تکنيک جامعه اسکواش داغدار شد.

بر اين اساس مجيد جليلي قاضي زاده رييس سازمان ليگ اسکواش طي پيامي خطاب به رييس فدراسيون درخواست نامگذاري اولين دوره رقابت هاي ليگ حذفي اسکواش ايران با نام و ياد علي روغني کرد که بلافاصله پيشنهاد وي مورد موافقت رييس فدراسيون قرار گرفت و دستور اجرايي شدن آن صادر شد.

گفتنی است، یکشنبه 26 شهریورماه یک دستگاه مگان در بلوار کشاورز اراک با یک دستگاه کامیونت پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد که بر اثر این برخورد چهار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اراک دچار سانحه شدند. در این حادثه دو تن از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

یکی از این دانشجویان علی روغنی 24 ساله، ملی پوش سابق اسکواش و رئیس هیات اسکواش اراک بود که به دلیل جراحات وارده و از دست رفتن سطح هوشیاری دچار مرگ مغزی شد و با اعلام رضایت خانواده اعضای بدن وی اهدا ‌شد

ارسال نظرات