بمنظور گسترش همکاری ها و تأکید بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی، نشست مشترک مدیر کل فنی و حرفه ای استان با روسای اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۴۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیر کل فنی و حرفه ای استان در نشست با روسای اصناف در استان با اشاره به اهداف این نشست، گفت: با توجه به نقش و جايگاه آموزش هاي مهارتي فني وحرفه اي در توانمندسازي آحاد جامعه و ارتقاء مهارت هاي شغلي و نیز فراهم سازي زمينه هاي اشتغال مولد و پويا و همچنين بمنظور تعميق و تحكيم روابط و تعاملات مشترك مناسب و در جهت ارتقاءسطح كيفي وكمي آموزش هاي فني وحرفه اي در سطح استان  واستفاده از پتانسيل ها وظرفيت هاي آموزش فني وحرفه اي و اتاق اصناف این جلسه همکاری طرفین برگزار شد.

مهندس انصاری به  نقش و جايگاه آموزش هاي مهارتي فني وحرفه اي در توانمند سازي جوانان و ارتقاء مهارت هاي شغلي شاغلين صنعت و فراهم سازي زمينه هاي اشتغال مولد وپويا و همچنين به روابط خوب و تعاملات مشترك آموزش فنی و حرفه ای با اتحادیه ها و صنف پرداخت.

وی از نمايندگان اصناف خواست تا نيازهاي آموزشي شاغلين و همچنين فرصتهاي شغلي آينده اصناف استان را به جهت برنامه ريزي آموزشي اعلام نمايند.

گفتنی است، با توجه به لزوم هماهنگی فیمابین ادراه کل فنی و حرفه ای با  اصناف در جهت پیاده سازی بهتر سیاست های سازمان  و بمنظور گسترش همکاری ها و تأکید بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی، نشست مشترکی بین رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای  با روسای اصناف برگزار شد.

در پايان جلسه روسای اصناف با معاون آموزشی و روئسای مراکرز مفتح و مهارتهای پیشرفته  کارگاههای این مراکز بازدید کردند.

ارسال نظرات