فرمانده سپاه ناحیه بجستان:

نقطه آغازین در تحقق اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری در ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف است

فرمانده سپاه ناحیه بجستان نقطه آغازین در تحقق اقتصاد مقاومتی را سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده دانست.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۴۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) نمایشگا‌ه‌های از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همه‌روزه تا پایان هفته دفاع مقدس صبح از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ و عصر از ساعت ۱۸ الی ۱۶ در محل فاطمیه بجستان واقع در خیابان امام روبرو بانک سپه دایر شد.

فرمانده سپاه بجستان در خصوص این افتتاح و هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی باهدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تلاش‌های بسیج در این راستا راه‌اندازی شده است.

سرهنگ علیرضا جنیدی ادامه داد: نقطه آغازین در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی، سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال و اصلاح الگوی مصرف در جامعه و خانواده است.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه و حس امید به زندگی در جوانان به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، اطمینان مصرف‌کننده از ساخت محصولات، پویا شدن جوانان و معرفی ارگان‌های انقلابی به‌عنوان حلال مشکلات و حامی محرومان از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

جنیدی از دومین نمایشگاه دایر در فاطمیه بجستان گفت و خاطرنشان کرد: نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی (ره) در این مکان دایر شده است تا بتوان آن نکات مشترک برگرفته‌شده در انقلاب و جنگ تحمیلی و عاشورا حسینی را شاخص کرده و مردم با دیدن این صحنه‌های ضمن حس رابطه بین این دو واقعه، اتفاقات را از کربلا تا به جنگ تحملی رصد نهایتاً از این وقایع درس بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار