همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایش طلایه داران استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر و تقارن آن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس همایش طلایه داران امر به معروف ونهی از منکر استان با حضور مسئولین و طلایه داران ستاد احیائ امربه معروف ونهی ازمنکر استان در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در این همایش با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر به تشریح گوشه هایی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) گفت: یکی از دستآوردهای دوران دفاع مقدس،  تثبیت نظام اسلامی بود؛ چرا که تمام دشمنان با هم ائتلاف کردند، تا نظام اسلامی نوپای ما را از بین ببرند.

سردار اکبری افزود: دستاورد دیگر جنگ هشت ساله و دفاع مقدس این بود که این برای اولین بار دشمن نتوانست حتی  یک وجب از خاک ما را تصاحب کند، در صورتی که در قرون گذشته هرگاه دشمن به ما حمله می کرد قسمتی از سرزمین ما  را می گرفت.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: از دیگر نتایج دوران دفاع مقدس، مسلح شدن ما به مدرن ترین تجهیزات نظامی است، ما کشوری بودیم که به ابتدایی ترین تسلیحات نظامی محتاج بودیم؛ اما به برکت فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس امروزه از صادر گنندگان سلاح به دیگر کشورها هستیم.

وی به خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: وقتی از رزمندگان اسلام پرسیده می شود که چرا جهاد کردید، از پاسخ آن ها متوجه می شویم که این ها نه دنبال مقام و جایگاه بودند و نه دنبال مال دنیا، فقط برای خدا جهاد کردند و این برای مسئولین ما یک درس است.

دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان دربخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در مدت تصدی حقیر به عنوان فرمانده سپاه استان تا کنون سه جلسه ستاد احیاء در استان برگزار گردیده و جلسات شورای معاونین هم ماهانه یک بار تشکیل می شود، که از زحمات و اقدامات همه عزیزان تشکر می کنم.

سردار اکبری افزود: به حمدالله شاهد تحولات خوبی در مجموعه ستاد در استان هستیم که امیدواریم با تلاش همه طلایه داران شاهد موفقیت های بیش از پیش باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان بخش های مختلف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اهدائ لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات