رزمنده مدافع حرم در سوریه بیان داشت: ژن‌های خوب شهدایی هستند که برای دفاع از خاک و ناموس از جان خود گذشتند و امروز نام آن‌ها زینت‌افزای بسیاری از محافل است.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۸۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم یادواره ۱۰ شهید والامقام روستای بزنجرد از توابه شهرستان خلیل آباد شب گذشته با حضور پرشور مردم، مسئولان شهرستان و رزمنده مدافع حرم در حسینیه حسینی روستا برگزار شد.

محمد لایقیان از رزمندگان مدافع حرم در سوریه و فعال فرهنگی در این مراسم بابیان اینکه شهید را باید به یاد سپرد نه به خاک، اظهار داشت: شهید آمد تا کل الارض کربلا و کل یوم عاشورا به ما یاد بدهد.

وی با تأکید بر اینکه اگر هر روز و هر ساعت بگوییم شهدا شرمنده‌ایم کار حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید طوری در گفتار، عمل رفتار کنیم که شرمنده شهدا نباشیم.

این رزمنده مدافع حرم بابیان اینکه برای آسمانی شدن چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید، تصریح کرد: ژن‌های خوب شهدایی هستند که برای دفاع از خاک و ناموس از جان خود گذشتند و امروز نام آن‌ها زینت‌افزای بسیاری از محافل است.

وی در پایان بابیان اینکه باید قید نام و نان بزنیم تا شهدا به ما کمک کنند، اذعان کرد: شهدایی بودند که در جبهه‌های حق علیه باطل از نام و نان خود زدند تا به درجه شهادت رسیدند و بسیاری از آن‌ها امروز به نام شهید گمنام می‌شناسیم.

در پایان این مراسم از متصدیان برگزاری این یادواره و جمعی از خانواده شهدا با اهداء لوح یادبود تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها