مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان :
اوج تخلف سرعت غيرمجاز نيز در ساعات بعد از نیمه شب تا 5 صبح اتفاق مي‌افتد که كنترل موثر محورهاي مواصلاتي در ساعات اوج ترافيك و ساعات اوج تخلف در محورها سبب كاهش ريسك وقوع تصادفات در محورهاي مواصلاتي خواهد‌ شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۶۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: 59 درصد از میزان ترددها درمحورهای مواصلاتی استان زنجان به آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز اختصاص دارد.

ایرج دست نشان افزود: درشهریور ماه سالجاری با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در آزادراه¬هاي استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت  آزادراه زنجان-قزوین و آزادراه زنجان-تبریز می¬شود جمعا 8.308.892 تردد است که حدود 59% از کل تردد در محورهای استان مي‌باشد.

وی با اشاره به میانگین سرعت متوسط در کل محورهای استان اظهار داشت: ميانگين سرعت متوسط در كل محورهاي استان برابر با 84 كيلومتر بر ساعت بوده است. محورهاي آزادراه قزوین-زنجان و آزادراه زنجان-تبریز(ماهنشان– سرچم) با سرعت متوسط 99 و 96 كيلومتر بر ساعت داراي بيشترين سرعت متوسط در محورهاي مواصلاتي استان بوده¬اند. محورهای دندی-زنجان و زنجان – خرمدره با سرعت متوسط 53 و 55  كيلومتر بر ساعت کمترین سرعت متوسط را داشته¬اند.

مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ساعت اوج ترافيك در محورهاي استان را  بين ساعات 18 الي 20 اعلام و  تصریح کرد: اوج تخلف سرعت غيرمجاز نيز در ساعات بعد از نیمه شب تا 5 صبح اتفاق مي‌افتد و كنترل موثر محورهاي مواصلاتي در ساعات اوج ترافيك و ساعات اوج تخلف در محورها سبب كاهش ريسك وقوع تصادفات در محورهاي مواصلاتي خواهد‌ شد.

دست نشان  خاطرنشان ساخت:  روز پنج شنبه16شهریور بيشترين ترافيك روزانه در جاده های استان با حدود 570.000 وسيله نقليه ثبت شد و کمترین تردد نیز در تاریخ جمعه 3  شهریور با حدود 329.000 جابجایی در جاده¬های استان بود.

ارسال نظرات