مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولان استان، در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۸۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ علی حیدرپناهی در این مراسم با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان انتقال دهیم چراکه متأسفانه در این زمینه اطلاع‌رسانی به جوانان کم است.

وی با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی وحدت مسلمین است، گفت: آمریکا با تمام توان نظامی خود تلاش کرد انقلاب اسلامی پیروز نشود، اما موفق نشد.

بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سرآشتی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نداریم، تصریح کرد: خوشبختانه کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و ایران اسلامی هم امن‌ترین کشور منطقه است.

وی ادامه داد: امروزه به یمن برکت خون شهدا و ایثار جوانان، ایران اسلامی از لحاظ دانش پایه، سلول‌های بنیادین و پیشرفت و توسعه رتبه خوبی در جهان دارد و بدون پشتوانه خارجی قله‌های پیشرفت و آبادانی را فتح کرده است.

علی‌پناهی با اشاره به اینکه ۲۴۰ هزار شهید در جبهه‌های جنگ دادیم، افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس عملیات‌های سرنوشت‌سازی در مناطق کردستان اتفاق افتاده است

وی خاطر نشان کرد: در روز ۳۱ شهریورماه سال ۵۹ حدود ۱۹۲ فروند موشک عراقی به ایران حمله کردند و فردای همان روز ده لشگر دندان مصلح از تمام مرز‌های مشترک وارد کشور شدند و در همان روز‌های اول اکثر شهر‌های ایران را تصرف کردند.که با تلاش و ایثارگری های رزمندگان اسلام دست متجاوز از خاک میهن اسلامی کوتاه شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات