خبرهای داغ:
رزمنده دفاع مقدس مطرح کرد:

اخلاص رزمندگان دفاع مقدس در وجود جوانان امروزی/ تحریم ها ما را مقاوم تر می کند

رزمنده 8 سال دفاع مقدس گفت: اخلاص و صفایی که در میان جوانان زمان جنگ بود در بین جوانان امروزی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

ابوالفضل صابری راد رزمنده دفاع مقدس  اهل روستای ماهانی منطقه عربخانه نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار کرد:در سال 1361 وارد حوزه علمیه معصومیه شهرستان بیرجند شده و پس از گذراندن دوره های آموزشی در کاشمر جهت اعزام به جبهه عازم مشهد مقدس و در آنجا به دلیل کمی سن از اعزام خودداری نمودند.

  او می گوید:روزها را در حرم می ماندم و شب ها برای خوابیدن به پادگان شهید هاشمی نژاد می رفتم با توسل جستن به امام رضا(ع) به خوزستان اعزام ،اما  از اعزام ما به مناطق عملیاتی اجتناب می شد در پادگان دوکوهه  ماندم و به انجام  امور فرهنگی مشغول شدم.

وی افزود:پادگان دو کوهه فضای معنوی بسیار خاصی داشت محلی برای اعزام افراد و از طرفی دیگر محلی برای افرادی که قصد رفتن به مرخصی و دیدار با خانواده داشتند بود شوری وصف ناپذیر در این پادگان حاکم بود.

ابوالفضل صابری راد افزود: بیش ترین نیروهایی که از شهرستان نهبندان به جبهه اعزام شدند از روستای ماهانی بوده و زمانی که در عملیات والفجر 8 سال 1364 حضور غیاب می شدیم به دلیل تشابه اسمی و فامیلی همه گیج می شدند چرا که همه از یک روستا و با یک فامیل بودیم به همین دلیل فرمانده دستور داده بود در عملیات فامیل ها کنار هم نباشند و فاصله بگیرند که اگر به شهادت رسیدید همه خانواده ها عزادار نباشند.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه بیان نمود: تعداد 60 نفر از روستای ماهانی به جبهه اعزام که 3 نفر از این عزیزان شهید و 1 نفر اسیر شدند.

صابری راد تصریح کرد: اگر جنگ تن به تنی رخ دهد با تمام کمال در جبهه حضور یافته و فرزندانم را به نبرد حق علیه باطل خواهم فرستاد.

 او گفت: اگر چه زمان دفاع مقدس با زمان حال تفاوت های چندانی دارد در آن زمان امکانات رفاهی، چشم و هم چشمی ها، تجملات و... کم بود و شاید دیده نمی شد، فاصله طبقاتی یا نبود و یا کم بود اما از لحاظ اعتقادی اگر خدایی نکرده روزی جنگ شود با توجه به مشکلات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که به سراغ ما آمده است و جوانان ما درگیر و دار فضای مجازی شده اند اما اعتقادات و عزم این جوانان قوی می باشد و مانند جوانان سال 60 در جبهه ها شرکت و از حیثیت کشور دفاع می کنند.

رزمنده دفاع مقدس یاد آور شد: خانواده ها و مسئولین باید توجه داشته باشند که به فرموده حضرت آقا ناتوی فرهنگی که بر اعتقادات جوانان ما انگشت گذاشته و کار می کند اجازه ندهیم اعتقادات جوانان ما را خدشه دار کند زیرا اخلاص و صفایی که در میان جوانان زمان جنگ بود در بین جوانان امروزی وجود دارد.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه با  اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود افزود: انفجار نور باید دنیا را متحول کند، کشورهایی چون بحرین و... همه به امید ایران انقلاب کرده و انقلاب ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می باشد و هرکسی که در هر پست و مقامی باعث به ناحق ریخته شدن خون مردم شود و برای نظام و انقلاب سنگ اندازی کند باید جوابگو بوده باشد چرا که این پرچم از دست رهبرمان به دست حضرت ولی عصر (عج) برسد.

وی خاطر نشان کرد: از دشمن نترسیم ، شجاع باید باشیم و ترس ما فقط از خدا باشد و همگان بدانند تحریم ها و جنگ ما را از پا در نمی آورد بلکه مقاوم می سازد.

در ادامه نیز رزمنده 8 سال دفاع مقدس با نشان دادن عکسهای جبهه و جنگ  و بازگویی خاطرات و ترسیم نقشه عملیاتی بدر بار دیگر حال و هوای جبهه و جنگ  را در فضا پیچید و چه شیرین بود برای ما .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها