تشابه و تلاقی نگاه احمد متوسلیان و محسن حججی خبر از نسلی عاشورایی و غیرتمند می‌دهد که نشان می‌دهد این نسل تا ظهور امام زمان (عج) دست از قیام علیه ظلم برنخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۴۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محسن جان! تو شاگرد احمد متوسلیان بودی، نوع نگاه تو داعش را خوار و ذلیل ساخت؛ برای ما بگو نگاه حاج احمد متوسلیان با صهیونیست‌های حقیر چه‌ کرد؟

محسن جان! تو بهتر از ما می‌دانی که دشمنان اسلام همیشه خوار و ذلیل‌اند و رفتار خارج از عرف انسانی آنها ریشه در عجز و ناتوانی‌شان دارد و نشان می‌دهد که آنها دیگر توان و اراده مقاومت ندارند و کاری هم نمی‌توانند انجام دهند.

محسن جان! بگو که چگونه دشمن را با چشمان پاک و سرشار از غیرت و مردانگی خوار ساختی. صلابت و ایمان خود را به رخ آنان کشیدی. بگو که چگونه تلنگری شدی برای دل‌های عاشق تا بدانند چطور در صحنه‌های سخت، ایمان و صبر را به کار گیرند.

محسن جان! ایمان جوان جهادی و خدایی چگونه ایمانی است؟ آیا ایمانی از جنس حقیقت،‌ شفافیت و مرد عمل بودن است؟ راستی «هیهات منا الذله» گفتن و صحبت از عشق به امام حسین(ع) ورزیدن چگونه معنی می‌شود؟

محسن جان‌! امروز معنای یار امام حسین (ع) بودن و سرباز امام زمان (عج) بودن معنای واقعی خود را پیدا کرد و تو به عنوان فرزند ایران نامت را در تاریخ جبهه مقاومت اسلامی برای همیشه ثبت کردی.

محسن جان! تو افتخار هر مسلمان و انسان آزاده‌ای در عصر حاضر شدی و ردای شهادت را قبل از ماه محرم به تن کردی که بوی روضه‌های حسینی می‌دهد. همگام با ایام محرم آمدی تا فریاد عاشورا و صلابت ایمان را در ایران اسلامی بیش از پیش طنین‌انداز کنی.

محسن جان! تو بوی عشق، دلداگی و مردانگی یار و یاور امام حسین (ع) بودن را معنی کردی. چشمان تو تجلی‌گاه عشق به معبود بود که لحظه وصال به محبوب رسیدن را حس می‌کرد و با نگاه خود مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را فریاد می‌زد. خدا می‌داند چشمان تو چگونه انسانیت و جوانمردی را سربلند کرد و نامردی را به سخره گرفت. نگاه پر هیبت تو برای ما صحنه کربلا و عاشورا دوباره تداعی کرد و صدای «لبیک یا حسین» و «یا زینب» را برای همیشه در گوش ما طنین‌‎انداز کرد.

محسن جان! متوسلیان و همرزمانش که همواره نام و یاد آنها هنوز بعد از سال‌ها ماندگار است و ندای حق‌طلبی و ایثار آنها به گوش می‌رسد. یقین داریم که این نهضت سرخ حسینی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات