معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد از افزایش ۱۰ درصدی دانشجويان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۰۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بهروز شیران معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد از افزایش ۱۰ درصدی دانشجويان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانشجویان پذیرش شده در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد طی سال تحصیلی جدید به ترتیب 110 و 630 نفر بوده است.

معاون آموزشي دانشگاه شهركرد با اشاره به راه‌اندازي رشته‌های جدید توسعه‌ي روستایی در مقطع کارشناسی ارشد و آموزش زبان انگلیسی و باکتری‌شناسی دام در مقطع دکتری در اين دانشگاه گفت: آمایش آموزش عالی چهارمحال و بختیاری ایجاب می‌کرد که این رشته‌ها نیز راه‌اندازی شود که با پیگیری‌های انجام شده این مهم محقق شد.

شيران در ادامه افزود: هفت هزار و 500 دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در دانشگاه شهركرد در حال تحصیل هستند. از این تعداد سه هزار و 17 نفر پسر و مابقی دختر مي‌باشند؛ كه در 40 گرایش دکتری، 88 گرایش ارشد و 37 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. همچنين 325 عضو هیأت علمی در اين دانشگاه در حال فعالیت و تدریس هستند؛ که از این تعداد، 190 نفر استادیار، 93 نفر دانشیار و 29 نفر استاد‌تمام و 13 نفر نيز به صورت مربی فعاليت دارند.

ارسال نظرات